måndag 7 januari 2008

Jag är med blogg....!

Dagen jag inte trodde skulle komma har kommit. Finns endast en anledning till att jag skaffar blogg, för att alla andra scrappare verkar ha det! Dessutom är jag sugen på att ta på mig ett DT-uppdrag om jag lyckas få något och då verkar blogg vara obligatoriskt... Här kommer huvudsakligen mina scrap-alster synas. Får se hur bloggen utvecklas.

Först, lite nyskapade alster:

En altrad pepparkaksburk som jag tänkte ha mina stansar i.




Ett minialbum. Tyckte det skulle vara snyggt att ha en hel radda i bokhyllan, min ambition är därför att jag ska göra en om året. Det här är för år 2003 eftersom det råkar vara det året jag skaffade digitalkamera och det året Victor föddes. Jag har ännu inte orkat ta tag i foton från tiden före digitalkamera, får se om jag nånsin ids det!




Så, en LO om när vi var på Skansen och lämnade Victors nappar till kattungarna. Man riktigt ser på bilden till vänster hur ångestfyllt det var för honom!







Sist, årets uppsättning julkort! Är det konstigt att jag inte hann göra så många LOs i november/december?? Jag var ganska så less på att färglägga och hitta på nya kortdesigns efter alla dessa julkort...


2 kommentarer:

Ilona sa...

Va kul!! Lycka till med bloggandet!

Eva sa...

Vilken snygg burk du har gjort.

Lycka till med bloggandet!