söndag 27 januari 2008

Nya LOs

Lite nytt, de första två LOarna gjorde jag för att ansöka om DT-uppdrag hos Skaparlusten.se.

Den första LOn (Ni 2) är jag riktigt nöjd med. Den var väldigt kul att göra, det flöt på och jag fastnade inte på detaljer vilket jag alltid gör annars.

Den andra (Helt ny) stör jag mig på att den visuella triangeln är helt sne och inte alls nån snygg triangel! Dessvärre fick det bli så eftersom den glittrande braden skulle hålla fast banden och enda sättet att fästa den var där den sitter nu. Störande, förstör hela LOn tycker jag! Fast chippisarna som titeln består av är jag mer än nöjd med.


Förvånar mig inte att jag missade chansen till DT-uppdrag, konkurrensen var stenhård!


Till sist en LO där bilderna var självskrivna till den fina overlayen. Tyvärr så blev jag supermissnöjd med resultatet, men nu när den legat till sig en vecka så är jag faktiskt ganska nöjd ändå. Den är lite freestylig och inte alls så där skitig och chalkad som jag brukar göra. Kanske därför jag var missnöjd?! Jag tycker den blev cool, och bilderna passar faktiskt förvånande bra till overlayen. Roade mig med att göra ett par blommor av krympplast som jag färgade in med stämpeldyna. Och så premiärprovade jag bubbelplaststämpling. Alltid kul att testa nya tekniker!

Inga kommentarer: