lördag 15 mars 2008

Nej...

... jag har inte legat på latsidan, jag har scrappat fast jag har inte orkat publicera på ett tag. Med influensa och sjuka barn så får sådant stå tillbaka...



Nu kommer ialla fall ett gäng LOs, först ut är den tredje LOn från Skapas träff, den hade jag gjort klart fast inte monterat efter träffen. Historien bakom bilden är ganska kul. Mika som står längst fram skulle ta en bild av sig själv med min kamera. När vi sedan tittar på bilden så står vi andra snett bakom honom på rad, det ser nästan ut som om vi var uppställda så med flit vilket vi alltså inte var. Cool bild tyckte vi i alla fall!



Material jag använt:
Papper:
Bazzill, Basic Grey Stella Ruby
Overlay: Hambly
Dekorationer: Filtblommor från Prima, Tilda tygband, Blingstenar, Fluid chalk Deep Green, Journaling spot från 7 gypsies
Övrigt; Thickers, ZIG-penna

Nästa LO är på mig och Victor när vi var på Tom Tits experiment förra året. Så fick jag äntligen använda Magic Mesh som jag haft hemma länge.



Material jag använt:
Papper: Bazzill, Imagination project
Dekorationer: Magnetstämplar MM, Hambly journling rubon, Blommor från Prima, Magic Mesh, embossad chipboard figur, minitags med hjärtan som har stickles på sig, floss, brads
Övrigt; Thickers, ZIG-penna, Dymoband


Sist ut en snabb LO om när vi var på utflykt i Hagaparken förra året. Det var i april och vi sitter med T-shirt för det var så varmt. Bilderna har jag legat på ganska länge nu men inte haft inspiration att scrappa dem.



Material jag använt:
Papper: Bazzill, Making Memories
Dekorationer: Magnetstämplar MM, blommor från MM, svart floss, dabber vit akrylfärg, foamstamp (MM dingbats), brun akrylfärg,
Övrigt; Thickers, ZIG-penna, Dymoband, sakurapenna

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul o se dina senaste verk! Jätte fina.

Ser att du har de där läckra filblommorna från Prima.
Tycker de ser så kul ut... *Vill ha!* ;)

Hoppas vi ses på tisdagkväll!
Ser fram emot det.

KRAM Jenny