tisdag 4 mars 2008

Senaste nytt

Jag var på scrapmara i helgen som anordnades av Skapa Hobby. Jättetrevligt var det! Längtar redan till nästa gång. Jag var där mellan 11.30 - 18.30 och fick gjort 2 LOs och en nästan klar men inte monterad än.

Första LOn är gjord med hjälp av cardstock som Victor fått välja färg och måla på. Han tyckte det var jätteroligt att få måla med mina akrylfärger och när han såg att jag använt hans fina tavla som bakgrund blev han jättestolt.

Andra LOn gjordes utifrån en skiss som fanns på maran. Det var tävling på den, tyvärr vann jag inte men det spelar ingen roll. Det var roligt att skapa utifrån skissen och det är ju det viktigaste. Fotot föreställer Elina som under en promenad i februari somnade i gungan. Tjejen älskar att gunga, kan göra det hur länge som helst och nu förstår jag hur avslappnande det måste vara för henne. Sötnosen...


Så måste jag visa mina fynd som jag gjorde på Syfestivalen i fredags. Jag kunde ju inte gå i höstas eftersom ekonomin sket sig den månaden så gissa om jag hade uppdämt shoppingbehov! Jag hade skrivit shoppinglista som jag *host* nästan höll mig till! Mycket fint blev det i alla fall...


1 kommentar:

Anonym sa...

Nä men titta.. nu kan man ju lämna kommentarer här *ler stort*