fredag 23 maj 2008

Jag är inte död..!

Om jag nu råkar ha någon flitig regelbunden bloggbesökare som undrar om jag gått och dött eller att något annat har hänt så har det inte det. Jag har sedan sist gjort 2 LOs, plus ett antal kort (det är ju fylla-år tider nu), dessutom har jag handlat promarker-pennor och nu vill jag bara sitta och måla med dem hela tiden! Det är SÅÅÅ kul, jag får fler i helgen då jag ska på scrapträff i Täby.

Träffen i Täby anordnas av Jenny och Meri mellan 10 - 22 imorgon. Dumt nog insåg de nog inte att det är Schlagerfinal imorgon vilket förstås är heligt och inget man ruckar på! Vi får gäster vid 17 så jag måste vara hemma tills dess. Som tur är så ska vi grilla vilket ju inte kräver några direkta förberedelser. Heja Sverige (och Island som jag håller på om inte Sverige vinner)!!

Till träffen har jag förberett 3 kit med foton, papper och dekos, sedan "måste" jag släpa med allt annat också *pust*. Ernesto bara skakar på huvudet när jag håller på...! Ni som scrappar vet hur det är, ni andra - försök inte förstå, acceptera bara!

Kanske, kanske jag kan publicera lite av de alster jag skapar imorgon....

1 kommentar:

Anonym sa...

Så glad att du hann komma ett tag på dagen. Hoppas ni hade en skojig kväll sen. Hörde att det inte gick så bra för Charlotte o gänget.
Superkul att du kom som sagt.
Kommer du till stellas den 3:e??
KRAM