torsdag 14 augusti 2008

Ja må han leva

Min lille kille är 5 år idag. Han har under sina första 5 levnadsår blivit en snäll, omtänksam, artig, social, humoristisk, känslig, busig liten kille, jag älskar honom så! Ibland kan jag sitta och bara titta på honom när han tex bygger lego, alla hans härliga ansiktsuttryck är så roliga att titta på. Tänk att han har vuxit inne i min mage, stora killen nu ju!!

Jag har också lyckats prestera 2 st LOs efter den långa sommartorkan. Och, jag gjorde dem på typ 1.5 timme vardera, det är nog tidsrekord för en LO!!

Först ut en LO där jag skrivit ner alla Elinas roliga ord som hon säger, den heter Elinas lexikon:

Sedan en LO med Elina och morfar. Min pappa har aldrig varit speciellt barnkär. Men sist han var här så fann han och Elina verkligen varandra och jag lyckades fånga den här bilden där de båda verkligen kiknar av skratt. Härligt! LOn heter Buskul med morfar:

Materiallista för de båda LOarna får jag återkomma med. Om någon undrar speciellt över något får ni skriva en kommentar eller mejla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga layouter du gjort :D