lördag 30 augusti 2008

Nytt

Lite nytt har jag att presentera. Först en LO om min man, titeln är på spanska eftersom det kändes mest naturligt och den betyder just det; min man. Jag har velat göra en LO med honom länge, men han ska alltid löjla sig på kort så det har varit en utmaning att få till en bild utan fula miner eller liknande. Jag ville också få till lite mer maskulina färger.
Sen så har jag scrappat om familjen (igen), när vi var på badet här i Knivsta och alla låg på bryggan och stirrade ner i vattnet. Jag har stämplat blommorna och målat med Promarkers, brukar inte göra det men jag blev så nöjd så det vill jag göra fler gånger. Återkommande på mina LOs nuförtiden är biljetter, jag är biljettfrälst!!Och ett par detaljer, överst en egenhändigt gjord rundel av krympplast och nederst de promarkermålade blommorna.





1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka helsnygga blommor du gjort, är de frihands gjorda? Jag har suttit och fnurlat på något liknade hela veckan.
Riktigt häftigt blev det med krymplasten, borde nog testa mion oxå i9nte bara shoppa den. Kram Miao