torsdag 9 oktober 2008

Lite alster också

Jag har ju varit på två träffar, först Handarbeta.se som hade träff den 27/9 tror jag det var och sedan var på Stellas träff i tisdags. Så lite nytt har jag att visa upp.

Först ett kort jag gjort till faster Ulla som mår lite dåligt nu, stämpeln är från Hänglars nya paket. Jag har ju beställt en personlig stämpel som jag fick i september, den är nyinvigd på kortet, visst blir det lite extra speciellt med en personlig stämpel!

Sedan en LO om Elina, ville inte säga något speciellt med LOn, jag bara älskar fotot. Pappret kommer från Rose Moka Design och man KAN inte misslyckas med de papprena. Jag älskar dem verkligen!
Sedan en LO på Victor när vi var hos mormor i somras och han fick åka motorbåt för första gången.
En LO om när ungarna byggde en barkbåt tillsammans, också när vi var hos mormor.Och sist ut en LO om när Victor lärde sig cykla i somras, inte färger jag normalt använder men när jag ändå håller på och vänder in och ut på tillvaron med färg här hemma så varför inte göra det inom scrapbookingen också?

1 kommentar:

Anonym sa...

Många fina layoter!!