söndag 26 oktober 2008

Scrapträff

Jag var på träff igår, det var Jenny och Meri som stod bakom. Jag och Tanja åkte dit vid 10 och vi var inte hemma förrän åtta på kvällen. Jättekul var det! På träffen hölls bla en kurs av Lucy som handlade om återvinning och att man ska använda det man har hemma. Det var kul att bryta lite invanda mönster, men jag gillar inte stilen på scrappingen så jag tror inte jag kommer ta åt mig av den. Här är resultatet ialla fall:


Sedan fanns det också lite olika tävlingar, bland annat skulle man göra en LO där ett antal element skulle vara med. Jag valde att göra en där det skulle vara med cirklar, band, 2 foton och akrylfärg. Såhär blev den: Det roliga är att jag vann den tävlingen, alla som var med röstade på det bidrag de tyckte skulle vinna och min vann. Jag vann lite småpryttlar av stellas.nu som var en av shopparna som var där. Totalt förvånad och överraskad blev jag för jag tyckte det fanns andra bidrag som var bättre.


Tack för en rolig dag, det behövs nu när jag nästan helt saknar scrap-energi och knappt skapar nåt hemma...! Jag blir påmind om hur roligt det faktiskt är och att jag måste prioritera detta i livet.

Inga kommentarer: